Smycze reklamowe – projekty

006204Po wybraniu takiego gadżetu jak smycze reklamowe dla firm, należy stworzyć projekt nadruku, czyli tego, co znajdzie się na smyczy reklamowej. Nadruki mogą być przyklejane, a niektóre firmy stawiają na droższe rozwiązania czyli wyszywanie nadruków na smyczach reklamowych czy innych gadżetach, co jest rozwiązaniem droższym, ale na pewno solidniejszym. Na smyczach reklamowych mogą znaleźć się podstawowe informacje o firmie, ale bardzo ważne jest też logo firmy, które przecież bierze największy udział w identyfikacji wizualnej firmy. Jeśli firma nie ma logo, powinna się zgłosić do firmy graficznej, która podejmie się zadania stworzenia takiego logo.

Nie da się ukryć, że gadżety tj. smycze reklamowe są o wiele tańsze niż np. pamięć USB czy inne gadżety elektroniczne. Na początek jednak warto postawić na tańsze rozwiązania. Wiele firm niestety daje gadżety reklamowe tylko swoim klientom, co jest błędem. Gadżety najlepiej działają wtedy, kiedy są rozdawane potencjalnym klientom przy różnych okazjach np. w trakcie rozdawania ulotek na ulicach. Potencjalni klienci są zazwyczaj zdziwieni i od razu nabierają większego zaufania i sympatii dla konkretnej firmy. Dlatego warto korzystać z takich możliwości.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>